Alparslann__ Şark görevi geldi doğuda memnun kaldığınız iller hangileri bir de para biriktirme gibi bir durumunuz olabildi mi?
GemlikZeytini Alparslann__ doğuda da kiralar pahalı artık yeme içmede öyle. Biz ağrı doğubeyazıttayız kiralar 10 bine çıktı. Yazın dahada artacak. 6 ayda bi kiraya zam yapma moda oldu bide burda. Hiç tadı yok bitirip batıya gitme derdindeyiz
GemlikZeytini Alparslann__ evet var lojman bizde yeni geçtik lojmana. Van erzurum batman falan daha gelişmiş güzel. Ağrıda pek bi şey yok sosyallik
Minikardesler Biz siirtteyiz. Siirt küçük sakin bir şehir. Mesleki olarak rahat, şehir olarak diğer doğu şehirlerine göre daha uygun. Tek bir dezavantajı var oda çok bı aktivite olanagı yok. 😊