Merhaba arkadaşlar İzmir’de yiz 4 yıldır eşim kaydırma birliğinde sürekli göreve gönderdiler doğu tayin çıkacak inşallah martta tercih yapacaz iş konusunda doğuda kaydırma birliği olmayan rahat olan yerler nelerdir iş konusunda rahat olsunda küçük filan farketmez çünkü artık sürekli görevde olmasından çok yoruldum fikirlerinize ihtiyacım var 🌸🌸🌸