Milaya Kızlar merhaba kızım 4 ay 7 günlük hipp 4. Ay pirinçli mama aldım kullanan var mı. Biraz yedirmekte zorlandım kaşıkla pek sevmedi gibi. Siz nasıl verdiniz sevdim bebişler
Shylkyc Milaya elmalı sütlü olanını aldım. Bayılarak yiyor yatmadan önce. Alışması zaman alabilir hiç kaşık kullanmadıysanız. Ben suyu hep kaşıkla vermiştim mesela mamayı biberonla versem bile. O yüzden zorluk yaşamadık. Öğreniyorlar endişe etmeyin.
Erencinarinannesi Milaya ben hipp yulaflı kullanıyorum önce formül süt hazırlıyorum 90 cc suya 3 ölçek formül süt sonra içine istediğim katılığa gelen kadar hipp yulaflı karıştırıyorum o şekilde yiyor genelde 5 ölçek atıyorum yulaflı mama dan
Medihayldz Shylkyc bende anne sutu veremıyrm malesef:( hipp mamayla gıdıyoruz sevındım arastıraym doktora sorayım bı
Milaya Erencinarinannesi bugün bende öyle yaptım biberonla verdim. Öyle içiyor ama kaşık olayına zor alışacak galiba
Milaya Medihayldz mama+meme olarak gidiyoruz ben doktora sordum ihtiyacın yok ama vermek istersen verebilirsin dedi.
Medihayldz Milaya peki onu biberondan gecıcek kıvamdamı yapıyorsunuz yoksa kasıkla uoyecek kıvamdamı nasıl yapıyotsunuz
Milaya Medihayldz biberon dan geçecek kıvamda yapıyorum diğer türlü çok zorlanıyor ve çabuk bırakıyor
Medihayldz Milaya anladım ek gıdaya gecmedınız ve bu sekılde basladınız anladım dokyoruma soruca persembe randevum var tesekır ederım