butterflyy_ Hmm aslında faiz vs düşerse çok da zararı olmuyor sanırım bankanın bu durumda ama sonuçta söz verip alıyorsun o parayı ödücem diye orası da var. Allah kimseyi çaresiz,darlıkta bırakmasın da böyle ödeyememe sorunları olmasın inşallah. Daha önce ailemi bu şekilde dolandırmaya çalıştılar da(ödenmemiş borçları olmadığı için şükür inanmadık) o süreçte öğrenmiştim bu bilgileri. Hanımefendinin durumu farklıymış zaten. Teşekkürler bilgilendirme için detaylı öğrenmiş oldum.🌺🙏🏻