Bendede var canım hatta benimki şişmesi ceviz kadar ve içinden süt geliyordu. Genel cerrahi gittim aksesuar meme dedi emzirme döneminde çıkıyor sonrasında şiş indi. Şimdi 2. Kez emzirme dönemindeyim yine çıktı ve şişti ilk 2 ay süt geldi ordanda şuan indi 7 aylik oğlum. Sütü fazla olanlarda oluyo galiba korkma önemli bisey değil 😊