Benim oğlumda genel anestezi ile sünnet oldu. 22 aylıktı. Anestezi doktoru gece 3e kadar emzirwbilirsiniz demişti, 3ten sonra hiç birşey vermedim. Sabah hastaneye gittik, ameliyatheneye götürdüler 45 dakika sürdü. Ameliyathanede uyandırıp sonra çıkardılar, anestezinin etkisiyle 1 saat hiç durmadan ağladı, ağladığı zaman loş Bi ortam olsun, ışık rahatsız ediyormuş. 1 yada 2 saat sonra besledik kusma falan olmayınca çıktık, Eve geldik akşama kalktı yürüdü, gece de gayet rahat geçti. Korktuğum gibi olamadı hiç birşey 😊