Serkanetin Bebeğim doğduğunda hastanede kaldı 20 gün kadar ozaman biberondan emiyodu hatta eve geldiğimizde meme reddi yaşadık bi süre sonra memeye alıştı ama şimdi ek gıda zamanı da yaklaşıyo biberona alıştırmak istiyorum bikaç kez denedim ama olmuyo emzik gibi ısırıyo hiç emmiyo siz nasıl yaptınız bu işi??