Zhra78 Kızlar akşama mercimek çorbası yaptım az önce fazla yaptım diğer günler evde olmayacağız ne yapayım bunu dondurucuya atan var mı sıcak kavanozlama nasıl yapılıyor kavonozu kaynatmaya gerek var mı ya
bizdejantikizlardik Zhra78 Ben buzluğa atıyorum taze yapılmış gibi oluyor. Sürekli de yaptığım bir şey.
sadeturkvatandasi Zhra78 ben yaptığım çorbalardan her zaman bir kavanoz ayırırım kızım için. Mercimek kaynarken kavanoza koy ağzını sıkıca kapat soğutunca da buzdolabına koy ne kadar kalabiliyor bilmiyorum ama ben 10-15 gün sonra açtığımı yediriyorum taze oluyor
sezer2022 bizdejantikizlardik bende soğumuş pişmiş fasülye bezelye atıyorum ama çorba hiç denemedim canım, sıcak mı kavonozlayıp atıyorsun
bizdejantikizlardik sezer2022 Mercimek ve sebzeler haşladıktan sonra blendır çekiyoruz ya o zaman ayırıyorum saklama kabına koyuyorum. Sonradan pişerken sulandırıyorum. Kaynarlığı gidince koyuyorum ben.
Deletedmom_110 Bence atın çorba taze yenilir ya da yakınınızda varsa biri verin ya da sokak hayvanlarına🌸