asinatlas Kızlar merhaba ben yaklaşık 20 gün önce spiral taktırdım 3 günden şiddetli şekilde karın ağrım ve çok affedersiniz ama ishalim var sizce kaymış olabilir mi yoksa midemi mi üşüttüm anlamadım,spiral kayması ishal yaparmı mi yada
Aybirkorunbe asinatlas Ben takılalı 16 ay olacak neredeyse böyle şeyler yaşamadım canım bir kontrole gitseniz mi acaba
nurr_06 asinatlas canım bende taktırdım böyle bişey yaşamadım ama , doğumdan sonra adet olmadan taktırdım hala adet olmadım bunun zararı var mı ki
asinatlas Aybirkorunbe canım dün gittim doktor bu hafta yokmuş geçmezse başka ilçeye gidicem mecburen
Aybirkorunbe nurr_06 Ben de aynı şekilde taktırdım canım korkmayın ben 2 ay sonra taktırdım şimdi 16 aydır takılı hala olmadım adet olma şartı yok spiral taktırılırken
nurr_06 Aybirkorunbe çok teşekkür ederim yaa acaba erken mi davrandım diye düşünmüştüm bende bebeğim 2 aylliken taktırdım şuan 4 ay olcak 🥰