Kızlar bebeğim 9 ay 22 günlük düzeltilmiş 7 aylık ek gıdaya geçeli çok oldu doktorumuzun önerisiyle normal 6 ayda geçtik ama bebeğim bu aralar çok meme emmek istemiyor bazen günde bi kaç kere çoğunlukla uykuya geçişte emiyor bebeğim prematüre olduğu için emmeyi bıraksın istemiyorum ne yapmam lazım acaba öğünlerini mi azaltsam bu gün onu da yaptım ama yine de emmek istemedi sadece su içmek istiyor bıraksam zaten sürekli su içer ne yapmam lazım bırakmaması için