etuerk Hanmus1998 ben 5 aylıkken kucakta başlamıştım 5.5 ta koltukta yastıkla ya da mama sandalyesinin 2. Aşamasında devam ediyorum hala. Yavaş yavaş koltukta dakikasını arttırmaya başladım zaten kendi yorulunca huzursuzluk yapıyor