eymensmom_ Kendini bi anda kasıyor ve sinir olur gibi kıpkırmızı oluyor. Başına gelen var mı bunun nedeni nedir ?
kadglu eymensmom_ benim oğlum da 4. Aydan sonra başladı emerken uykuya geçiş sırasında titremeye başladı ödümüz koptu. Hemen doktora gittik normal karşıladı 3 doktora götürdüm hemde. Gözleri açıkken yapmadığı sürece sıkıntı yok dedi. Bir de duruyorsa sen tutunca birşey olmaz dediler. Geçen yine emerken titredi kafası eli ödüm koptu yine
Deletedmom_112 eymensmom_ acaba gaz veya kabızlık sorunu varmı, o zamanlar zorlandığı için yapıyor olabilir mi, çünkü benim 2 yaşında ki kızım bazen gaz çıkaracağı zaman zorlanınca öyle yapıyor.
Babahceci Şimdi hatırlayamıyorum adını ama bu bir refleksmiş moro refleksi olabilir adı, bir bakarsınız. Bizimki de yapıyordu baya bi korkmuştum ama gayet normal bişeymiş, gelişim basamaklarından biri gibi
eymensmom_ kadglu bende tek doktora göre hareket etmemeyi düşünüyorum. Benim oğlum durup dururken yapıyor bir şeye sinirlenipte yaptığını düşünüyorum
Syds Oğlum 1 yaş 1 aylık hala yapiyor yumruklarinj sıkıp titriyor sinirden 4-5 aydır yapıyor bunu diş için hırslandığı zaman yapıyor genelde
eymensmom_ Syds bi doktorla internet üzerinden görüştük, epilepsi olabilir dedi 😔 yarın çocuk doktoruna gidip çocuk nörolojisine randevu açmasını rica edeceğim. Umarım gazdan ya da sinirden sıkıyordur
eymensmom_ Deletedmom_112 bi doktorla internet üzerinden görüştük, epilepsi olabilir dedi 😔 yarın çocuk doktoruna gidip çocuk nörolojisine randevu açmasını rica edeceğim. Umarım gazdan ya da sinirden sıkıyordur
Syds eymensmom_ Sağlık sonuçta her ihtimal değerlendirilmeli eeg çekerek bakabiliyorlar. Üzülmeyin alakası da olmayabilir çocukların haraketlerini tahmin etmek cidden zor Alah sağlık versin 🤲🏻
Solay eymensmom_ benim bebeğimde de oldu dokununca geçmedi mr çekildi epilepsi başlangıcı dediler eeg de bişey çıkmadı ama mr da çıktı inşallah sizin bebeğinizde yoktur ama içinizi ferah tutun
Cansucan20 eymensmom_ içinizi ferah tutun. Gazı vardır. Eğer tuttuğunuzda geçiyorsa nöbet vs değildir.
eymensmom_ Cansucan20 kucağımdayken anlık oluyor. Sinirlendiği için yapıyor sanıyordum doktor öyle diyince çok korktum, Allah bütün bebeklerimize sağlık versin 🙏🏻