curlymomms Merhaba ,yorumunuzu şimdi gördüm kusura bakmayın ,geç oldu yanıt .☺️ Oğlum öyleydi ,bir yaşından sonra daha verimli olmaya başlamıştı uykuları ,kızım da şimdi aynı problemleri yaşıyorum ,dün 12 kez uyandı ,oturdum saydım başında 🥲 Bebeği mışıl mışıl uyuyan bir anne olamadım ben maalesef , en azından geçiyor ama bunu yaşayıp gördüm ,şimdi de sabırla bekliyorum😄