20günlük bebegım var o kadar sıvı tüketiyorum damla kullanıyorum ve süt yapıcı seyler yiyorum hala dolu dolu degil gögüslerim uykuya dalamıyor saatlerce benı emiyor. Sütüm olsun dıye hep bişeylermı yapacagım ben 😕 sadece suyla sütü olanlar nasıl oluyorr bence genetik bu süt işii . Sizcee?