Bizimki de daha yeni 9 aylık oldu ne iştah kaldı ne uyku düzeni. Dişler gelmeye başladı. Günde üç dört öğün deniyorum ama sadece bir öğününde küçük bir kase kadar ancak yiyor, diğer öğünler üç kaşık yedirebiliyorum var mı bu durumu yaşayanlar neler yapıyorsunuz?