Bizde 1 ay önce olduk tam iyileşti dedik pipi yapışmış masajı düzgün yapamamışız doktor geldi yapışıklığı açtı sonra kanadı biraz şuan sanki ilk defa sünnet olmuşuz gibi pipisi şişti ödem oldu her 1 saatte bir masaj yapıyorum pipi yapışmasın deriye diye yani tam toparladık dedik tekrar başa sardık o ağladıkça acısına derman olamadıkça içim parçalanıyor inşallah düzelir sanki hiç düzenleyecek gibi geliyor
Bizde karton bardak koymadık ilk sünnet olduğundan 1 hafta da tamamen iyileşmişti