bebegimiopmelutfen yapışmadı hiç, kremi sık sık sürdüm, bezi de bir numara büyük almıştım. 3,5 aylıktı sünnet olduğunda. Yapışırsa kremden dolayı yapışmıyordu. Çıtçıtlı badiyi de kapatmadım üç gün, yapışmadı. Zaten ilk günü geçmişsiniz o en zor olandı, artık iyileşme döneminde siz bilirsiniz tabi yapışıyor gibi geliyorsa koyarsanız canı yanmasın da :) 🧿