Kızlar bugün sağlık ocağına gittim ve bebeğimin kilosunun geriden geldiğini soyledi biz ek gıdaya geceli 3 ay oldu anne sütü de var ben biryer de okuyup bebeğime 4 öğün vermeye başladım ve bende şuan da süt yok o kadar azki hiç değilim ebe 4 öğün çok 2 öğün ver dedi anne sütüne yüklen dedi ve bende süt yok ek gıdayı da azalttım ne yapcam bilemedim siz kaç öğün veriyorusnuz bana yardimci olun lütfen sütümun azalması beni çok yıprattı