Aylabs1 Birde ebeye söyleyin bizlere dağıttığı yeni doğum yapınca verilen broşürlerde koskoca ilk 6 ay anne sütü yokluğunda formül mama diyor. Manyak mıdır nedir önüne gelen ek gıdaya başlatıyor erkenden. 6 Aydan önce başlatan doktorada kızıyorum. Dünya sağlık örgütü sağlık Bakanlığı bunca bilim insanı 6 ay diyorsa doktorlardaki çevremizdeki bilir kişileri ve bu yanlış yönlendiren ebeleri anlamıyorum