ttumaay Bebeğimi emzirdikten ya da mama yedikten sonra ağzından ve burnundan geliyor. Reflü yatağı kullanıyorum. Doktor olabileceğini söyledi ama çok sık olmaya başladı. Her burnundan gelmesi beni korkutuyor.