düştü bu ilinci düşüğüm beklicem ki düşük gerçekleşsin parça kalmasın yarında muyaneye gidicem kalmışsa mudahale yapılır kalmamışsa demekki artk yapcak bir şey emin olun hepinizden çok canımı ve bebegmi düşünüyorum zaten üzgünüm şuan bebeğimi kaybettm hiç istemiyordum ignede vudum progestanda kulandım ama düştü Rabbimden geldi acile gittim yapacagımız bir şey yok dediler gittigm doktorda böyle dedi daha yeni aradgm saglık ocagıda bekle dedi ben ne ypmalıym