Merveio14 yildizladim postu 🥰 çünkü hiç bilmiyorum ne yapayım 🥲 geçen gün kiyma kavurdum, soğan+sarımsak+bol salça+kimyon+karabiber. İki kilo falandı. Paket paket ayırdım. Makarna sosu, lazanya sosu, yumurta yaparım, yağlama yaparım diye. Geçenlerde yağlama yapmıştım, lavaş kalınca buzluğa atmıştım… Hamburger ekmeği ve nugget yaparım şimdi aklıma geldi. Biz yemek değil, gün menüsü seviyoruz😄 kek börek dolduracagim sanırım buzluğu