Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var gögüslerim çok kötü durumda emziremiyorum ağlamaktan vicdan azabı çekiyorum resmen sizce hangisini almalıyım?gümüş kapak e bebekte var mı alacam ama verdiğim paraya değer mı bilmiyorum bir sürü şey denedim olmadı çünkü birde ne işe yrıyor bu gümüş kapak sonuçta ucunu kapatıyor hava almıyor kullananlar beni aydınlatın lütfen