Kızlar eşim hastaydı doktora gitti antibiyotik ağrı kesici vs yazmış. Onun hastalığı biterken bana bulaştı. Ben de onun haplarını kullandım çünkü ilerlerse bir yaşındaki bebeğime de bulaşır diye. Ve gebeymişim bugün öğrendim. Bir zarari olur mu ya organlarında falan 😥