Kızım 3 ay 20 günlük normalde her ay 1 kilo alırdı bugün isim vardi aile hekimliğinde merak ettim tartalim dedik hemşire tartti sadece 200 gram almış o da ustynde ki kıyafetleri de dahil sadece mama ile besleniyor Bebelac gold neyden kayabkli olabilir yemesinde de sıkıntı yoktu gözlemlediğim kadarıyla