Öncelikle sakin ol. İnan hiçbir şey korktuğun gibi olmayacak. Bende oğlum 9 aylıkken kızıma hamile olduğumu öğrenmiştim. Şimdi oğlum 10 kızım 8 buçuk yaşında... sakın büyüğe haksızlık ediyormuşsun gibi düşünme, sakın. Aksine ona oyun arkadaşı geliyor :) yaş aralıkları az olduğu için aynı oyunlardan aynı etkinliklerden zevk alarak büyüyecekler. Birbirlerine yetecekler. Arkadaş ihtiyaçları hiç olmayacak. Benimkiler o şekilde büyüdü. Şimdi de kafa kafaya verip plan program yapıyorlar :) sağlıkla gelsin inşallah.