elfnurs moonrisekingdom bende ikiside var elektrikliyi dün aldım bebeğim 3 aylık ama en fazla 2 ay tartar
1cocuksevdasi moonrisekingdom elektirikli kullanıyorum çok memnunum sabaha kadar sallaniyor bazen süre ayarliyorum sallamadan da uyuyor çok kolaylık valla 2.5 aylık hala ana kucağında yatıyor geceleri
umaygunay Elektrikli ana kucağı kısa süreli kullanılıyor diye biliyorum. Başta kolaylık gibi görünse de memnun kalmayan çok kişi var
1kucuk_ask Alabilirsen elektrikli al ben bezen diyorum şunu nie elktriklo almadim cunki kolun yorulupta duruyosun drwk basliyo aglamaya ayakla devam 😀 hem osallarken sende gider isini halledersin benim gibi cakilip kalmazsin oldugun yere 😀😃