Merhaba arkadaşlar. 2 bucuk yasındaki kızımın gece beslenmesini kestikten beri yaşadığımız su tüketme sorunu icin sorun diyorm cok su içildiğindrn kaynaklı hem uyku bölünmesi hemde aşırı idrardan kaynaklı sıkıntılarımız oluyor. Çok su tüketen bebeklerde diyabet sorunu olabileceği hakkında arastırmalarım oldu fakat yaptırdığım testlerde böyle bir şey gözlemlenmedi. Bu kazandığı benden kaynaklı bi alışkanlık olduğunu düsünüyorum. Emzirmeyi sonlandırdıktan sonra geceleri uyandığında su içmeye teşfik ettim baslarda bu kadar sık ve aşırı değildi ama son aylarda bunu abartmaya basladı gereksiz ve cok su içtiği icin artık yoruldum susadığından veya basla birşeydrn bence değil yatağa yatacağı zaman hemen yanında suyu istiyor ve yatmadan baslıyor içmeye bunu nasıl ınutturabilirim bana yardımcı olur musunuz? 🫶🏻