Kızlar adetim bi 5 gün kadar gecikti ama 20lik diş sebebiyle ağrı kesici antibiyotik çok içmiştim biraz buna yorumluyorum ama göğüslerim o kadar çöm hassas ve çok acıyor birde karnımda ağrılar var emin olamıyorum çocukla soğukta bir eczaneye de çıkamadım şu karbonat ve çamaşır suyu köpürürse hamileymişsin dermiş eskiler onu yaptım öyle bişey olmadı hiç köpürmedi bile karbonat direk bide çöktü hurafe derler ama yapıp da çıkan oldu mu aklımda deli sorular 🤭 gebelik istemiyorum hatta gözüm çok korkuyor olma ihtimali de yok ama Allah ya be kadar dikkat etsekte bi ihtimal mi diye aklım takıldı