gulsensglm Doğumdan kaç ay sonra yatıyor doğum yapalı 5.5 ay oldu 300 tlsinde değilim ama merak ettim ahhahaha
Eslemveasya gulsensglm Yatmıştır çoktan. Belirli bi zamanı var o süre içinde almazsanız alamazsınız. E devlet üzerinden kontrol edebilir siniz
Betyyyy1 neanladinyurdagull nasıl başvuruyoruz eşim direkt ptt ye gidince alınıyor dedi benimki 7 aylık oldu unuttum
Eslemveasya gulsensglm Uzun süre geçmiş yatmış olması gerekırdı. İlk kızım da 1 ay sonra aldım. 1 hafta önce doğum yaptım bunu da 2 gün önce başvuru yaptım. Verdikleri kağıtta 3. Ayın 25 de alablrsnzz diye. E devlet üzerinden de takip ediyorum.
Busraaelaa gulsensglm benim bebede bir yasına geldi hala ödeme aşamasında diyor yatmayacak galiba unutmuşum bile burda görünce baktım hala yatmamış😂
elfnurs Busraaelaa yok onu alana kadar öyle diyor yatmıştır ben aldım gecen ay 3 ay önce yaptım dogum
Mavisiimm Busraaelaa kız o yatmış demekmiş bende de öyle diyodu çekmedim şimdi baktım ödene iade edildi diyo 😂 gitti koskoca 300 tl 🤣
saribez Betyyyy1 sosyal hizmetlerden başvuru yapıyorsunuz 300 lira için gidip başvurdum gerçekten shshsjdk olsun sıvıyağ alırız 🎉🎉🎉
neanladinyurdagull Betyyyy1 ptt ye gidince ücreti alıyorsunuz aile sosyal hizmetlere gidip basvuru yapıyorsunuz sizin ve bebeginizin kimliği ile 1 ay sonra ptt ye yatıyor az zamanınız kalmış yaşına geldiğinde onaylanmıyo