isabella Başvuru yaptım kabul edilmiş ne zaman yatıyo ne kadar miktar yatıyo herkese aynı mi birde hesabımıza mi yoksa pttden mı çekiliyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler 🥲
medinekaplan isabella cnm PTT gidip alıyorsun PTT kartın varsa kartta yatırılıyor ben 1.500 TL alıyorum yengem 1.600 TL alıyor kız kardeşim 1.300 TL alıyor herkese aynı yatirilmiyor 4 ay dir alıyorum her ayın 8 de yatırılıyor 10 da çekiliyor e devletten takip ede bilirsiniz sosyal yardım sorgulama yazıp baka bilirsiniz
Sevemr isabella Bnm geçen kasım bir yıl oldu başlayalı. Bna 1300 TL,ablama 1450 TL ,anneme de 850 TL yatıyor . E devletten PTT kurum ödemelerinden bakabilirsin. Yada arama kısmında ki sosyal yardım bölümünden..
Huma_kus34 isabella merhaba açıklamaya ne yazdınız kacakere başvurdum cıkmadı üstünüze araba ev falan varmı 🙁
medinekaplan Ballkizimm aile ve sosyal yardımlaşmaya gidip başvuru yapılıyor cnm sigortalı ve bagkurlu insanlarda alıyor kimi yerler yalan söylüyor bende eskiden hatay da başvuru yapınca sigortalisiniz olmaz diyorlardı Amasya da başvuru yaptım hemen oldu
Sevemr morrrrengiiii bir şart Yok aslında. Form var onu dolduruyorz. Geliri soruyor hane de yasayan kişi sayısı soruyor . Baya bir soru var onları cevaplayip devam ediyorsunuz. Aslında biraz da şans meselesi . E devlet üzerinden başvuru yapabilirsiniz. Sosyal yardım başvuru dye aratın .
Sevemr isabella cnm onu bilemem ama sonuçta eve giren geliri soruyor. Tek gelir oysa üstüne evi fln yoksa bir başvuru yapsın.
isabella Huma_kus34 hayır ev ve araba yok kirada oturuyorum Açıklamaya eşim tek çalışıyor bir tane bebeğim var kirada oturuyorum yardım talep ediyorum yazdım canım