Benim minik asla yüz üstü durmayı sevmiyor doğduğundan beri koyarım ama 3 dk geçmeden ya elini yedi yada kafayı gömüp ağladı. 7 ay olmak üzere desteksiz oturuyor ayaklarının üstünde basıyor. Yüz üstü koyduğum an tekrar sırt üstü dönüyor o yüzden ben emeklemesini hiç beklemiyorum.Bebegi emeklemeden yürüyen var mı acaba ?