Yeniannee21 Kızlar bebeğim bugün tam 11 aylık. 10 gün önce falan 2 diş çıkardı toplam 8 dişi var ve dün geceden beri aşırı huysuz huzursuz. Uyanınca emzik verdiğimde geri yatar ama dün gece istisnasız saat 4ten sabah saat 8e kadar uyumadı ağladı. Beşiğine koyduğumda deli gibi ağlıyor bizim yatağımızda sakinleşip uyuyor. Sabahta zor beşiğinde ağlayarak uyuttum. Calpol verdim bi işe yaramadı. Acaba tekrar mı diş çıkarıyo ? İnanılmaz huysuz sürekli ağlıyor ve sürekli tepemde yanımdan 1 dk ayrılmıyo ben ayağa kalktığımda ağlıyor ayağımda uzanıyor falan bildiğin yapışık ikiz olduk. Normalde de oyuncaklarla oynamaz hep benle ama bu sefer biraz fazla ve ben boğulmak üzereyim. Siz de bu durumu yaşadınız mı ve nasıl geçti ?
Yeniannee21 Sürekli tepemde ağlayan ve uyumayan bir bebek kendim bugün sadece 1 bucuk saat uyudum yorgun, agresif ve çaresizim 😔
Yeniannee21 Bu kadar bana yapışık olması beni o kadar yoruyor ve sinirlendiriyor ki. 24 saat ayağınızdan, saçınızdan tutup çekiştirip ve ağlayan bir bebek😤
Yeniannee21 Kendimi bir odaya kapattım oğlumda diğer odada ikimizde kriz eşliğinde ağlıyoruz. Sinirlerim çok yıprandı bir leveli atlamadan yenisine geçiş yapıyoruz tam düzeldi diyorum güncelleme gelir gibi sürekli bişeyler geliyor. Dişiydi atağıydı hastalığıydı bitmiyor ne zaman düzelir 1 ay sonra 1 yaşına girecek ve asla ilerleme yok 2 gün iyi 10 gün kötüyüz çok yıprandım
Yeniannee21 Bunları yazarken bile tepeme dikilmiş saçımı omzumu kollarımı çekiştiriyo boğuluyorum nefes alamıyorum 😑
selinnkk Kızım 10 ay 1 haftalık, aynıyız biz de. Kafayı yemek üzereyim :( atak mı diş mi nedir anlamadım uykusuzluktan o kadar agresifim ki gözüm dönüyor resmen. Ona yansıtmayayım diye içime içime patlıyorum sürekli :(