Kızlarrr aradılar bana benim için ben kendi adıma 1 başvuru yapmıştım eşim adına sayısız başvuru yaptım ama beni Kabül etmişler 😦😦 şimdi yarın görüntülü görüşme olucak benim ehliyetim var ama araba kullanamıyorum src belgesi falan nasıl alıcam of ya şey dedik şirket benim adıma olsun ama eşim şöför olarak gözükse acaba öyle olur mu lütfen bilgisi olan yazsın veya 2 kişi dağıtım yapalım