nissaa Merhaba 18 günlük oğlumun yüzünde kırmızı sivilce gibi pütürcükler oluştu çok üzülüyorum nasıl gecer acaba bilen var mı?
Tugbaduru4 nissaa Belki kullandığınız şampuandan deterjandan olabilir benim bebeğimde doğduğunda vardı dediğiniz gibi şeyler ama doktor 20güne kadar normal yeni doğduğu için oluyor demişti 20gün sonra geçti
Ayseglpolat nissaa bu bence normal ya. 20 günlük oğlum onunda yanaklarında sivilce gibi birsürü nokta noktalar çıktı bende gördükçe üzülüyorum
Kubraaybars nissaa yeni doğan döneminde oğlumda da olmuştu ebe 1 ay normal demişti bazen yağ bezesi gibi oluyordu ama 1-2 güne geçiyordu Yinede bir araştırın ebenize sorun
durmaz nissaa bizimde öyleydş doktor önemsemedi meğer alerjiymiş test yaptırın mutlaka biz çok geç kaldık şuan diyetteyiz yumurtaya daha çok alerji oluyo
byznva nissaa süt ve süt ürünleri tükettiğinizde şikayetleriniz artıyor mu bi gözlemleyin bence. Özellikle kremalı şeyler mesela. Bu dönemde alerjik reaksiyonlar çok oluyor
Kubraaybars nissaa olabiliyor canım önemli olan vücudun heryerine yayılmaması demişti ben devamlı kontrol ederdim isilik vs olmasın diye
durmaz yasemin321 5 aylıktı o kadar geç kaldık şuan 8 aylık diyetteyşz ve değişen hiçbir şey yok hala kızarıyp kaşınıyo