busra2121 meltew doktorumuz yeni doğan alerjisi demişti banyo yaptığı için oluyor ama geçici biz iki aylık olmak üzereyiz tek tük çıkıyor arada hala ama kendiliğinden geçiyor bişey yapmanıza gerek yok ☺️