Oznur72 ama doktoru iyi araştır
nescafebagimlisi yarın kontrolü var insallah
Oznur72 açıkçası özele gücüm yetmesi devlet çok güzel yaptı
ogretmenanneeee biz mecbur olduk sünnet acili oldugu icin
nescafebagimlisi bakalım kontrole gidecez
nescafebagimlisi evet doktor çok önemli gerçekten çok şükür biz hiç problem yasamadik
Oznur72 şehir hastanesind oldu çok şükür hiç porblem yasamadik
fatosyyy bizde aynı şeyi yaşadık 3. Kez ameliyat oldu