Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük ben hastaydım grip boğaz ağrısı. 3,4 gündür de bebeğim hapşırıp öksürüyor burun akıntısı balgam hırıltı yok. Mama ile besleniyor. Sağlık ocağına gösterdim hırıltı yok dedi. Ne yapıcam bilmiyorum. Hastaneye gitmeliyim kararsızım. Ateşi yok sürekli kontrol ediyorum.