21Asaf Kızlar sezeryan le dogum yaptikm ilkinde gittim sadece ultrason dan bakti rahmin toparlanmis dedi sadece baska bisey yapmadi özele gidiyorum muayene ucreti cok artmış sizce cok gerekli mi ya da devlete randevu alsam bakıyorlar mi onlar ?
haliseburcu 21Asaf bende sezeryanla doğum yaptım banada sadece ultrasonla baktı baska biseye gerek yok zaten benim gittigim özel klinikti zaten
dilberhala1 21Asaf Özel şart değil bence devlete gidin ama yine de gidin maksat bir doktorun bakması sorun var mı yok mu diye
-Eraymoms- 21Asaf devlete de gidebilirsin özel şart değil tabi rahime bakıcak sonuçta ama smear testi alabilir
MihraEliff Bana da doğumdan 1 hafta sonra ultrasonla baktı 1 ay sonra tekrar gittim onda da hem vajinal muayene hemde smear verdim bir sorun yok rahimde kendini toparlamis dedi smear testi de temiz bende özele gidiyorum muayene ücreti 1000 TL verdim