Kızlar bebeğim 20 günlük meme + mama gitmek zorunda kaldık bebeğim kan uyuşmazlıgına bağlı sarılık oldu doktorumuzun tavsiyesi ile aptamil ve meme şeklinde devam ediyoruz 2,2.5 saatte bi beslenmek için kendi kalkıyor ben uyandırmıyorum önce 10 15 dk emiyor sonra da 70 lik mama içiyor bu normal bi durum mu günine göre yoksa sütüm yokta çocugum mu doymuyor o yüzden mi mamayı bu kadar içiyor bilemedim boş memeyi bebeğim emer mi ki o kadar ? Lütfen cevap verin