Edauras Merhaba hanımlar bırsey sorucam uyku egıtımı alıpda 8 ayda zorlanan oldumu hıc ben aldım ama 8 aya gırer gırmez hersey çok kötü gıdıyor duzelmıcek diye korkuyorum uyumamak ıcın çok dırenıyor