arkadaşlar 4 ay 25 gunluk bebeğim var sürekli uykusu var hep esniyor gün içinde aguluyor gülüp eğleniyor ama çok uykusu oluyor gibi normal mi sizce? doktora zaten götüreceğim ama özel için para topluyorum devlet doktorlarına çok gerekmedikçe gitmiyorum Allah düşürmesin