Uykularımız yok bütün gece geri uyutmakla uğraşıyorum bi bakmışım sabah oluyor
Bu sıra gündüzleri de ağlıyor nedenini anlamadım durduk yere başlıyor
Diş mi diyorum öyle çıkacak gibi şişmiş olan yok
Ne yapacağım çokta uykusuzum
Gece beslenmesini de kesemiyorum sürekli deniyorum ama aşırı aşırı ağlıyor gece susmuyor artık psikolojik zorlanıyorum bu durumdan o susmadıkça sinirleniyorum başka destekler veriyorum hiç birini kabul etmiyor ne olacak bu bebeler biri akıl versin