Seydaaa5 18 aylık kızımla bezi bırakmaya karar verdim ve bezi çıkardık bismillah şans dileyin bana 😂😍
Bal38 Seydaaa5 bizde bugün 19 aylık olduk bu hafta başlıyacaz ciş diyor bende gün icinde ciş varmı diye soruyorum bakalım serüvenimiz nasıl olacak 😆
Seydaaa5 gulsahh123 evet yavaş yavaş başladı kendini ifade edecek kadar en azından gösteriyor çiş diyo kaka diyor
sonbezbukucu bende çok istiyorum hatta kızım şuan baya baya idrarını kakasını söylüyor . idrarı gelmeden söylüyor lazımlığa oturtuyoruz yapıyor ama kakasını hiç yapmadı . bez stoğu var 🙈 o bitsin bende başlayayım 🙈 yazı bekliyordum ama gerek yok sanırım
Seydaaa5 sonbezbukucu o bezlerde dursun bence çünkü çocuklar bilincleninnce tuvaletten korkuyormuş kakaya veda etmesinden