Merhaba anneler. 10 ay 20 gunluk bebegimin henuz daha hic disi cikmadi. Dr. Sordugumda 1.5 yasina kadar cikmamasi normal dedi. 6. Ayindan beri dis sancisi cekiyor jel suruyorum ama henuz dis yok. Ustte bir beyazlik var ama bayagidir var. Boyle bir durum yasayan bebek ve annelerimiz varmi acaba tesekkurler.