7 ay 20 günlük oğlum 🌸 alt iki dişi var bu ara biraz huzursuz yenileri çıkıyor sanırım 🤷🏻♀️ Hemen hemen bir aydır desteksiz oturuyor, sürünerek evi turluyor, bir haftadır filan canı istediğinde emekliyor ama sürekli değil ara ara yapıyor. Bebeği emekleyen arkadaşlara sorayım böyle mi başlıyor niye sürekli değilde arada yapıyor ? Ek gıdayla arası iyi sayılabilir sevdiği şeyleri iyi yiyor. Mam diyor ağlarken annii gibi şeyler diyor ama ileriye geçemedik henüz 😂😂