ekuzeyto Kızlar ne zamana kadar kullanacağız bunları siz kaçıncı ayda bıraktınız? normal sütyene hasret kaldım hamileyken de takamıyordum. Bir de ne zaman kendi kendine süt gelmesi biter terbiye olur diyorlar bir zaman sonra
Zhra78 ekuzeyto valla bende 2 tane var hiç kullanmadım bence kişiden kişiye göre değişir o sarkma durumu
barlasmom55 ekuzeyto suwen in 2 beden küçülten sütyenini kullanıyorum ben emzirme sütyenine alışamadım bende. Bunlar geniş ve toparlayıcı aşırı rahat bilmiyorsanız gidip deneyin anlayacaksınız
simseklivekalpli ekuzeyto ben hiç kullanmadım. Bustiyer ve kulpsuz desteksiz normal sütyen kullanıyorum.
Sevde123 ekuzeyto iki doğum yaptm hiç almadım bile emzirme sütyeni daha hastanede normal dolgusuz sütyen giymeye başlıyordm sonraki zamanlarda yarım dolgululara geçtim. Göğüslerin terbiye olması da değişiyor süt durumuna göre ben 8 ay göğüs pedi kullanmştm
pozitifanne06 ekuzeyto beb İlk ay hep evdeydim sütyen kullanmadım sonra birkaç kez emzirme sütyeni kullandım ama çok mantıksız geldi. Emzirirken o klipsi açıp değil memeyi çıkararak emziriyodum. Şimdi normal dolgusuz telsiz sutyenlerden kullanıyorum evde hiç takmıyorum