irem127 ben hastane, AVM yemek alanı, bekleme salonu, tren vs bilumum emzirilmeyecek her yerde emzirdim. Önce emzirme örtüsünü ayarlıyorum sonra bebeği alıp mememi tutturuyorum. Benimki biberon mama kabul etmiyordu o zaman. Bu şekilde çözüm bulduk. Ayıp utanacak bişey yok eğer aca aca emzirmiyorsaniz.