DrkAyz Biz 10.5 aylığız ve bugün 3.5 yaşında bebeği olan arkadaşım oturmaya geldi daha kapıdan girer girmez ağlamaya başladı. Korktuda yanına yaklaştırmadı normal mi bu şekilde yapması ?
ikiprensannesi53_ DrkAyz daha önce hiç bebek cocuk görmediği için bunlar parka götürün arkadaslariniza gidin sık sık bebek görmesini sağlayın
ikiprensannesi53_ DrkAyz bilmem daha çok cocuk görmesini sağlayın bebeğe değilde arkadaşını yabancı gördüğü içinde ağlıyor olabilir
DrkAyz ikiprensannesi53_ oda olabilir hastayız bir kaç gündür iyileştiğinde daha fazla çocuk ortamına sokmaya çalışıcam ☺️