atak mıdır nedir ne zaman geçer ya şy 3 gündür cok zor uykuya zaten direnen bir bebekti iyice mafolduk 6 dk felan ağlıyo bana 3 saat gibi hissettiriyo sakinleştiremiyorum normalde karnı tok gazı yok sallayınca emzik felan uyuyo 3 gündür bir uyutsam 5 uyutamiyorum gözler kapalı ağlıyor emzik meme hicbir şey tutmuyo o an. ve gurbette yanlızım. ne bi komşu ne bi dost yok o an. eşim destek olsada işe gidiyo e arkadaslar arada görüşsekte herkesin işi gücü kendi çocuğu var. ay şikayet etmeli bi post olmamamlıydı. sadece atak ne xaman geçti yada siz neler yapıypsunux merak ettim güzel anneler🌷